Chamonix i vinter

Tommy_S

Ny medlem
Chamonix i vinter
Jag hade tänkt att åka ner till chamonix i vinter och göra ännu en säsong där. Eftersom jag åker själv så vore jag tacksam om man kunde dela boende med någon/några. Så om det är någon som har en lägenhet där i vinter och har plats över, så hör gärna av er till mig. Jag tänkte åka bil ner, så det finns plats över i min bil om någon har lust att samåka.

Jag som undrar är en 25 årig skidåkar kille från sthlm..

Chamonix i vinter
hejsan
jag är en 30årig kille/gubbe som skulle kunna tänka mig att dela boende men men kan nog bara var borta ca5veckor. Har gjort 6 säsonger i chamonix.

Mvh/bagen

Chamonix i vinter
Oki...

Kan du snacka någon franska??
För jag har ringt ner till olika agence`s i cham utan att ha nått någon större framgång.
Eller du kanske har någon kontakt där nere som kan fixa lya?

/T

Chamonix i vinter
Har du lust att kolla om det går att få tag på en liten studio där för årets säsong.
Dom agences som jag har kollat med hade inga studios kvar, alla var redan uthyrda sa dom.

/T

Chamonix i vinter
Tjena!
När drar du ner?
Om det finns plats i bilen så är vi två grabbar som gärna skulle betala en slant för att få skicka vår packning med din bil och sedan hämta upp det i Chamonix.
Saken är den att vi skall cykla till Zermatt och har lite bekymmer med att skicka ner vår packning.
Hör gärna av dig!
/Andreas

Chamonix i vinter
Jag har inte riktigt bestämt något exakt datum, men jag tippar på att det blir typ i mitten av december. Men jag är ganska flexibel.
Om du har lust och har plats över i din lägenhet så vore jag väldigt tacksam om man kunde få hyra in sig på ett hörn...)

/Tommy

Chamonix i vinter
Hej Karin!!

Jag kommer först och främst prioritera backen,
jag är där för att åka lagg.
Men det betyder inta att jag är nykterist, men jag är inte där för att supa utan för skidåkningen.

/Tommy

Tillbaka
Topp