Mickeee Ny medlem 2003-10-25 Chamonix lägenhet! #1 Vi har platser kvar i vår lägenhet i Chamonix Sud. Platserna är från 1 december till mitten av januari. Någon som behöver någonstans att ta vägen? Hör av er till mig: glide_mike@hotmail.com Vi hörs! Micke
Vi har platser kvar i vår lägenhet i Chamonix Sud. Platserna är från 1 december till mitten av januari. Någon som behöver någonstans att ta vägen? Hör av er till mig: glide_mike@hotmail.com Vi hörs! Micke