Chamonix lägenhet!

Mickeee

Ny medlem
Chamonix lägenhet!
Vi har platser kvar i vår lägenhet i Chamonix Sud. Platserna är från 1 december till mitten av januari. Någon som behöver någonstans att ta vägen?

Hör av er till mig:
glide_mike@hotmail.com

Vi hörs!
Micke
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp