Chamonix ledig plats, mars till slut april

mamarkus

Ny medlem
Jag ska ner till Chamonix i början på januari. Tyvärr kan jag inte stanna hela tiden jag har lägenheten så jag tänkte hitta någon ersättare för den sista tiden.
Är ganska flexibel med när jag ska lämna så allt i mars månad funkar.
Lägenheten hyrs till 29:e april.

Så vill du åka ner 1-2 månader då det är som finast i alperna är detta något för dig :D

Det är en centralt belägen lägenhet i Chamonix sud med 4 sängplatser på 34 kvm.
Helt okej pris och hyresvärden verkar väldigt seriös. Alla boende är städade och trevliga personer.

Intresserad? Skicka ett mail eller skriv på freeride så lämnar jag all information.

mvh Markus

Hi,

I am french guy coming down for the season, looking for a place to stay for the season, and why not with foreigners, I know chamonix because I usually come down for short periods and also because I have a couple of swedish and english friends living there.

I'm in chamonix for a few days now looking for a place to stay, and a job...and I didn't really understand your post entirely but I think that you're looking for a room mate, isnt'it?

So let me know if you're interested

my phone too: 0033677790849

cheers
guillaume

tja... ja e lätt intresserad av ditt erbjudande!!!
när i Mars hade du tänkt att dar och vad kostar de i månaden???

had de fett... Ulf

Hej, är intresserad av ett säsongskort, men inget boende... behöver kortet från i början av mars. hör av dig om du vill sälja eler vet någon annan som säljer... 0033637128001. Mvh Adam

Tjena!
Både kortet och lägenheten är utlovad till en annan, men jag skriver här om han backar ur.
Sticker hem 28e februari och då blir både lägenhet och liftkort lediga, om han som ska köpa backar ur.

father_walle: Du ska åka med mig i slutet av säsongen och hälsa på istället :)

Mvh

Okej!
Nu drog killen som skulle ta över sig ur och platsen är ledig återigen.

Snabba ryck är det som gäller för jag åker hem på onsdag och hoppas på att hitta någon ersättare innan dess.
Jag nås lättast med ett sms till men jag tänkte kolla FR-mailen varje dag nu framöver.

Mvh Markus

Senast ändrad:
Okej!

Snabba ryck är det som gäller för jag åker hem på onsdag och hoppas på att hitta någon ersättare innan dess.
Jag nås lättast med ett sms till men jag tänkte kolla FR-mailen varje dag nu framöver.

Mvh Markus

Senast ändrad:
Okej!

Mvh Markus

Senast ändrad:
Okej!

Mvh Markus

Senast ändrad:
Jag vill bo och ha liftkort! Jag kan iofs inte flytta in för än den 10/3. Om det går bra så tar jag det direkt.
Mvh/ Daniel

Min plats står tom nu till den 10/3, så om någon är sugen kan ni få komma ner och bo billigt. Det går nog att ordna något med liftkort också.

Tillbaka
Topp