Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix, när?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eric_W" data-source="post: 454321" data-attributes="member: 37751"><p>De beror väl på vad du är ute efter. </p><p>Personligen tycker jag april är bästa månaden när de gäller skidåkning, men de passar ju oftast inte med semestrar och annat skit. Plus att man får gå länge utan snö om man bara ska dit en vecka. </p><p></p><p>Början av mars är annars grymt. </p><p>Brukar komma mycket snö, folkmängden börjar tappa lite (bortsett från påsk)</p><p>och Southbar har ett par temafester under den tiden som man inte får missa om man är i byn. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eric_W, post: 454321, member: 37751"] De beror väl på vad du är ute efter. Personligen tycker jag april är bästa månaden när de gäller skidåkning, men de passar ju oftast inte med semestrar och annat skit. Plus att man får gå länge utan snö om man bara ska dit en vecka. Början av mars är annars grymt. Brukar komma mycket snö, folkmängden börjar tappa lite (bortsett från påsk) och Southbar har ett par temafester under den tiden som man inte får missa om man är i byn. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Chamonix, när?
Tillbaka
Topp