Chamonix Park?

Larsssa

Ny medlem
Chamonix Park?
tjena! tänkte kolla om det finns någon som vet ifall det det finns nån schyst park i Chamonix
ska nämligen dit i februari men ja kan inte hitta nå fakta på nätet om de finns park eller inte?

Chamonix Park?
Det finns park, kostar däremot pengar att åka i varje dag och den är inte alltför bra, satsa på OFFPIST istället:D

Chamonix Park?
Ska också till Chamonix om nån månad, har likså undrat samma sak... Finns där inte några uppbyggda hopp över huvud taget? Fan vad tråkigt i så fall, blir till att ta skyffeln o dra back country =P

Chamonix Park?
Nej nej vi ska inte stanna i sälen! Där kan man ju typ BARA åka park. Det är man väl inte heller riktigt ute efter? Jag ska ner till chamonix och vad jag förstått finns där ingen "duglig" park, men vore ju finfint om de hade en. Nån gång kanske man blir lite djibsugen. De riktiga bergen och pudret kommer dock i första hand!

Chamonix Park?
Men jag har faktiskt också hört att d finns en grym jibber som byggde en duglig park på baksidan av chamois blanc i vintras. den skulle tydligen innehålla en rätt klurig rail o ett hopp som räcker till att göra 3er. I med att ingen här verkar ens ha varit i chamoniii så tycker jag att alla vi FETjibbers drar till chamoniii i vinter! vilka e på?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp