Chamonix plats

• Trådstartare Trådstartare thompson
  • Start datum Start datum
T

thompson

Guest
Chamonix plats
Tjenna tjenna.

Kommer ännu ett foruminlägg om ett Chamonix boende!

Har eventuellt en plats över, grejen är den att min polare har skadat knät o vet inte om han kan hänga med till Chamonix, jag får svar nästa vecka och får då veta om han ska med eller inte.

Så tänkte bara kolla här iaf någon är sugen o inte har något boende än!

Själv åker jag bräda o är skapligt sugen på schyssta fester med, en skön blandning mellan allt skulle man kunna säga! Öppen för de mesta

Lägenheten ligger i centrala Chamonix o depostionen är redan batald. Lägenheten ska vara betald senast den 31 oktober så de är de schysst om de finns pengar tillgoda. Kommer hamna på cirka 14000 kronor per person/säsonn.

Hare nice!

Chamonix plats
Hej! Jag funderar på Chamonix och är intresserad av boendet. Planerar dock att åka först efter jul, men kan kanske betala för hela säsongen ändå. Vilka är ni som ska bo där och hur stor är lägenheten?
/Helena

Chamonix plats
Hei du!
Jeg er interessert i en plass :) Er en 20 år gammel norsk jente, som kjører telis, og skal ha en sesong i chamonix for å stå på ski, feste og nyte livet :) Legg meg til på facebook: Julie Scott-Hansen, eller send meg en mail: ju_s_h@hotmail.com om du har en plass :)
Klem

Chamonix plats
Är också intresserad, kommer nog inte ner förräns slutet av januari men kan nog ändå tänka mig att betala för hela säsongen. Är 23 år gammal och åker skidor. Berätta gärna lite mer om lägenheten. Nås även på claes.p@hotmail.com

/Claes

Chamonix plats
Jag är också intresserad, är 19 år och helt inne på att göra min första säsong, känner dock inga som är lika sugna som mig, så det lutar åt att jag får åka ner själv. Från när har du lägenheten?
Hör gärna av dig om det fortfarande finns plats och så.
Du når mig enklast på min mail: Aronlimaskollberg@hotmail.com eller på min msn.
Lev väl!

Chamonix plats
Tja även jag är intresserad på den där platsen. Jag är också brädåkare och ruskigt sugen på att göra en säsong i år men har inget boende än. För övrigt är jag 19år från Skellefteå och det blir min första säsong.

du kan nå mig på Edde_B@hotmail.com.

/Edvin

Chamonix plats
Vada, stoppar ett brutet ben resan till Chamonix? Vad ska han gora dar, aka lagg och vara ute och vandra? Bussen gar runt Cham konstant och dem flesta barer ar accessabla (?!) med kryckor sa fattar inte vad du snackar om faktiskt...

Chamonix plats
Dave, kan inte hålla med bättre. Sa åt honom att det är ett guldläge för att komma ner o "depp supa". Npja nåväl.

Hag sticker dit i början av december utifall någon skulle bry sig. Lägenheten har två rum, ett rum med en dubbel säng o ett allt i allo rum med 3 sängar/bäddsoffor

Chamonix plats
tja! jag är en kille på 19 år som behöver lägenhet snabbt. pengar finns. finns det plats för en till så hör av dig :) n00_00b@hotmail.com

Chamonix plats
Jag är intresserad av platsen om den finns kvar!
Kille, 29 år, brädåkare/skärmflygare. Gillar party, talar lite franska.
Åker ner med egen bil, platser finns!
Epost: wunder@home.se
Telefon: 0706089231

Tillbaka
Topp