Chamonix säsongen 04-05

falken85

Medlem
Chamonix säsongen 04-05
Chamonix i vinter? Jag ska ner till Chamonix i december för att stanna till slutet av april, söker nu någon att dela bostad med, kille, tjej spelar ingen roll. Men du ska helst vara i samma ålder som jag. Jag e snart 19 så alltså 18-20. Du ska kunna tänka dig att ge dig i väg tidigt på morgonen för att vara först i backen men också kunna festa hela nätterna för att sova på dagarna, alltså vara flexibel å gilla det roliga här i livet. Jag har möjlighet att fixa bostad så hör av dig så får vi en super säsong nere i Chamonix.

//Tobias

Chamonix säsongen 04-05
Tja
Har samma planer som du för i vinter men inget boende på gång. Vore intressant att höra mer. (är kille på 20 år)

/Nyman

Chamonix säsongen 04-05
Det låter ju skitkul! Jag kan inte åka varken bräda eller skidor men jag är bra på att gå upp tidigt på morgonen å festa hela natten. Om det skiter sig i skolan så är jag på.

Chamonix säsongen 04-05
KUL! Trevligt med folk som har samma planer som mig, De boenden jag har e i sud, lite olika alternativ, beronde på hur många man blir. Hyran ligger på ca 3000 per person å månad.

//Tobias

Chamonix säsongen 04-05
tjena tobias!
jag ska sticka till alperna och åka fett med skidor denna säsongen! jag och min polare söker boende, vi är båda 20 år... ska du bara åka dit och leva livet eller ska du jobba också? vi är lätt med på ett boende! /(gustav

Chamonix säsongen 04-05
Hello!

Jag heter Henrik Grubbström och har efter en säsong i åre bestämt mig för att öka spänningen lite mer = )

Drar till Cham i början av december och ska va där till det inte går att åka mer. Har lite kontakter vad gäller boende men det är alltid gött att ha det fixat innan man åker ner.

Fet skidåkning, fest och lite jobb hade jag tänkt mig.

Hör av dig om det är intressant.

/Henke

Chamonix säsongen 04-05
Hej grabbas, ska ut i skogen nu i helgen back söndag. men ni som fortfarande e intresserade av boende kan ju skicka ett mail till mig antingen här på freeride eller till falken85@telia.com med en liten beskrivning av er själva + vad ni har för planer för säsongen. När åker ni dit/hem. Jobba? Eller bara glida. vad för boende ni har tänkt er, ok att bo många osv... Så drar vi igång med planeringen på måndag igen.

//Tobias

Chamonix säsongen 04-05
Hej! Undrar bara hur stor lägenheten är!? Vi är nämligen 3 stycken som ska ner.. vi är 19,19 och 21 år! hör av dig.
Hälsn. Viktor

Chamonix säsongen 04-05
Tjena!

Vi e 2 19 åringar från GÖteborg som ska ner till chamonix för att spendera en säsong! Men vi har ingenstans att bo. Vart ligger lägenheten hur stor e den och vad skulle den kosta i månaden.

Om du e intresserad så kan du väl maila till mig
Lagoo_crew@hotmail.com

MVH Pico/Joakim

Chamonix säsongen 04-05
Hej, tackar för allas intresse, men lägenheten e nu full. Lycka till med fortsatt sökande så ses vi i cham ;)

//Tobias

Tillbaka
Topp