SofiaBucht
Medlem
Säsonga 19/20, typ vart som helst :)
Tja!
Jag vill till vintern åka iväg på en säsong någonstans där det finns grym skidåkning och roligt folk, om det är i alperna, Kanada eller USA spelar ingen roll egentligen. Jag letar efter resekompis(ar) som skulle vilja göra detta med mig
Jag är 19 år, från Stockholm och har åkt skidor hela livet och det är såklart det som är målet med resan, att kunna åka så mycket bra skidåkning (helst offpist) som möjligt. Tänkte åka ner i december/januari och sedan stanna fram till april ungefär. Jag är en glad, trevlig och skön tjej som verkligen älskar att åka skidor och letar efter någon/några som skulle vilja dela boende och förhoppningsvis en rolig säsong med mig!
Jag är verkligen öppen för alla förslag, hjälp och tips ni kan komma med så hör av er om ni har någon "det du måste veta innan säsong" hemlighet eller bara ett tips om en nice afterski! Vad som helst som kan hjälpa mig förgylla min säsong
Jag vill till vintern åka iväg på en säsong någonstans där det finns grym skidåkning och roligt folk, om det är i alperna, Kanada eller USA spelar ingen roll egentligen. Jag letar efter resekompis(ar) som skulle vilja göra detta med mig
Jag är verkligen öppen för alla förslag, hjälp och tips ni kan komma med så hör av er om ni har någon "det du måste veta innan säsong" hemlighet eller bara ett tips om en nice afterski! Vad som helst som kan hjälpa mig förgylla min säsong
Senast ändrad: