Chamonix snöläge
Tjenna.
Planerna var att jag skulle dra ner till chamonix den 29 december en vecka, men med det nuvarande snöläget är jag lite skeptiskt...
Om jag avbokar nu får jag tillbaka 50% av det resan kostade. Det kan det vara värt om det, som skrevs i ett annat inlägg, bara är turister som hasar runt på is.
Alternativt att jag skippar att köpa liftkortet, åker ner dit och väntar in snön. Ifall det kommer en stor laddning så köper man liftkort då..
Kan nån som är därnere ge mig en liten update ang. snöläget?
Fan! Jag som har köpt nya skidor o allt.. =(
Planerna var att jag skulle dra ner till chamonix den 29 december en vecka, men med det nuvarande snöläget är jag lite skeptiskt...
Om jag avbokar nu får jag tillbaka 50% av det resan kostade. Det kan det vara värt om det, som skrevs i ett annat inlägg, bara är turister som hasar runt på is.
Alternativt att jag skippar att köpa liftkortet, åker ner dit och väntar in snön. Ifall det kommer en stor laddning så köper man liftkort då..
Kan nån som är därnere ge mig en liten update ang. snöläget?
Fan! Jag som har köpt nya skidor o allt.. =(