Chamonix sommaren 2012

dhulk

Medlem
Chamonix sommaren 2012
Hej!
Tänkte dra ner till Chamonix nu till sommaren o spendera 1-2 månader där. Tänkte kolla om de finns någon här som är taggad och vill dela boende..?

Senast ändrad:
Chamonix sommaren 2012
Hej! när tänkte du dra ner? Jag är i Verbier tills 28e April och sen hade jag gärna lust med att åka någonannanstans, men du tänkte bara vara där i två månader? Har planer på att stanna längre isåfall! Hör av dig om det låter intressant! / Dennis

Chamonix sommaren 2012
GingerJohanna sa:
ja kanske vet ett boende, men kan man få jobb i chamoix under sommaren?
Chamonix har sin högsäsong pa sommaren, dvs juli augusti september, sa att fa ett jobb pa en restaurant tex borde vara lättare till sommaren da nästan alla bummare akt hem,,

Chamonix sommaren 2012
Tjena,

Jag är också sugen på att dra ned till chamonix till sommaren för att klättra, antingen i juni eller juli. Någon som är intresserad av att fixa ett boende? Vill klättra hela sommaren och sedan förmodligen hänga kvar tills vintersäsongen :)

Chamonix sommaren 2012
Kul att de är några som är intresserade o taggade :) Lutar för min del att vara där i en månad och klättra o köra downhill utan att jobba. Blir nog juni eller juli. Är det någon som har kollat nått på boende?

Senast ändrad:
Chamonix sommaren 2012
Mitt boende i Chamonix kommer hyras ut under sommaren. 400 euro i månaden. 19 kvadrad, finns 3 sängplatser.

Hör av er för mer info.

Peace.

Chamonix sommaren 2012
Nu har jag bokat flyg, den 18 juli åker jag ner! Alla som är intresserade av att dela boende hör av er på sajten :)

Chamonix sommaren 2012
Tja

Har ett boende i Chamonix till sommaren. Någon som vill dela med mig och en tjej som heter Lisa?

Det är en ca 60m2 loftsvåning som hyrs ut för 950eu per månad. Har bilder om det är någon som är intresserad. Det är två bäddrum och ett vardagsrum med kök och badrum. Var där och kollade idag och den ser riktigt fin ut!

Vi tänkte att två till skulle få plats förutom oss.

Maila mig på ivar.svartholm@gmail.com vid intresse.

Vi får flytta in i mitten av Maj ca...

Ciao

Chamonix sommaren 2012
Jag sitter för tillfället i Chamonix och letar febrilt efter bostad, om det är någon som kan tänka sig en inneboende fram till slutet av augusti så är jag väldigt intresserad!

Ni kan även nå mig på nollsjutre8029204.

/Sebastian

Chamonix sommaren 2012
Hej! Jag är otroligt sugen på att träffa nya människor och det finns risk att jag avlider om jag inte får åka skidor. Kommer förhoppningsvis ha en medelstor budget, efter en sommar full av slit, att röra mig med så jobb är inte en nödvändighet.

Jag är 19 år och norrlänning, inte blond men rätt skön ändå. Har aldrig varit i alperna men åkt mycket på hemmaplan, har även gått skidlärarutbildning steg 1.

Åker själv så skulle gärna klämma mig in hos något härligt gäng vinterfantaster.

Vi kanske hörs då?
/Hannah-Maria

Tillbaka
Topp