Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej skidfolk!
Var rekomenderar ni att spendera nyåret... Chamonix, Verbier eller St. Anton? Jag är inte gjord av pengar eftersom jag är en enkel student so please have that in mind.
Nyår i Verbier består av helgalet firande.
Torget vid 12-tiden är helt makalöst - se upp för flaskor som kommer singlande i luften bara.
Det bästa är att de flesta åker hem efter nyår så det blir som vanligt i Verbier under januari - inga köer.
Snö verkar det inte vara brist på enl. http://www.verbier.ch/live/ski_board.cfm?lng=e
Har firat nyår där ett antal ggr. och vill du ha partyparty så rekommenderas det verkligen.
Valet är ju solklart: Verpan!
Le Pub! Räcker som motivation.
Att det sedan finns snö vid denna tidpunkt på året är ju en ren jevvla bonus. Å flott ska det va istället för att snurra runt i Shampox med vilsna gymnasister och förrymda Årebor.
Vill du ha den högsta fallhöjden och det bästa utelivet? Valet i så fall=Chamonix!! Är dessutom billigare än iallafall Verbier...Nackdel är dock stor konkurans vid eventuellt puderdump. Gott nytt år på dig (var det än blir)
Åker ner till Chamonix på juldagen, ska även fira nyår där.
Fick höra igår att det regnade nere i byn, men snöade gott på bergen. Vilket är ett plus.
Vad jag har hört ska det vara bra drag på nyår.
Väl mött i cham.
annars; gott nytt år
nej! sluta säg att chamonix suger!! jag blir rädd. åker nämnligen på min första alpresa till just chamonix på sportlovet och jag vill inte att det ska bli någon flopp =)
nån som vet vad en veckas liftkort kostar ungefär?
Står du ut med lite folk är Cham en guldgruva enligt mig.
Tränsgseln är det enda som suger.
Men turar du eller kör alpinism finns det knappast något bättre ställe i europa där du kan få samma extrema åkning.
Men ska du åka pist åk inte till Chamonix =).