Chamonix Verbier 2012/2013!

Fridahoglid

Ny medlem
Hej!

Jag är en tjej som funderar på att åka ner till något av dessa två resemålen för att göra en säsong i vinter. Även varit inne på Bad gastein, men det verkar som att ALLA åker dit! Jag är 20 år och reser själv, vilket känns lite halv trist men samtidigt rätt kul då jag gillar att träffa nya sköna peps!
Problemet är bara att jag vet absolut INGENTING om dessa ställen och har varken boende eller jobb än så länge.
Så jag undrar om det finns fler i min sits, som åker själva och vill ner och köra en säsong. Folk som är sugna på att dra ihop ett gäng och kanske dela boende?

Är riktigt peppad på en rolig säsong nu innan man skall börja plugga universitet och allt vad det är som komma skall!
Hör av er om ni precis som jag gillar att prova på något nytt och är utåt för nya kontakter och självklart är taggade på en grym säsong med mycket puder och härliga människor! :)

Senast ändrad:
Hej!

Jag sitter i samma sits och slår gärna ihop mig med någon!

Jag har vänner som tidigare varit nere, och som ska ner igen. Men allt deras är ju redan klappat o klart:)

Jag är 20 år social, trevlig och glad som fan!
Om du är intresserad kan du ju söka upp mig på Facebook där vi kan prata mer.

MVH// Viktor Åhlund

Hej!

Jag ska ner till Chamonix jan - mars för att ta en språkkurs i franska och åka skidor. Skolan kunde fixa boende men ska försöka fixa med det själv i första hand, försöker alltså hitta någon att dela boende med (om inte annat är det ju kul att lära känna lite folk som ska dit!). Hur länge ska du vara borta?

Själv är jag 19 år och från Västerås. Åker också själv och vet inte mycket om Chamonix heller...

Hej!

Jag är jättesugen på att åka ner och göra en säsong i antingen Chamonix eller Verbier! Än så länge är jag ensam och letar både boende och rumskamrater. Jag är 19 år, gald, trevlig, har lätt för att anpassa mig och framför allt så älskar jag att åka skidor!:D

Om du ni är intresserade sök upp mig på facebook eller maila sjostrand.filippa@gmail.com

Hej!

Jag är en tjej, 19 år, trevlig och glad som skulle tycka det vore grymt att göra en säsong i Chamonix eller Verbier, men har kommit på detta ganska sent och vet precis som du ingenting om dessa ställen och har varken boende eller resekompisar då ingen av mina vänner delar samma intresse som mig.

Så om du/ni har intresse så finns jag på facebook, http://www.facebook.com/Jeeennyyyy eller mail Jennylindback@hotmail.com, är bara att höra av sig så kan vi prata om saken! :)

Hallå där,

Jag ska till Verbier runt den 10e dec :) Reser själv och har fixat jobb för säsongen men inget boende. Söker roomies för att pressa kostnaderna och för att träffa skönt folk såklart. Jag är 19 år, också jätteglad och trevlig :D

Hör av er på facebook eller mail marc_blomgren@hotmail.com

Tjena!

Kille på 19 år från Malmötrakten, åker ner till Verbier själv den 13:e december. Har boende och jobb redan, letar bara efter sköna människor att dricka öl och åka skidor med. Skicka PM! ;)

Tillbaka
Topp