ronfreeride
Ny medlem
Chamonix
Sitter nå i Chamonix og det har snødd sykt mye i dag.Beste dagen ever...
Det er meldt fint vær fra tirsdag,og skal være til den 5 mars....Holder innlegg oppdatert.Bare og komme seg ned fort som faen..Ronny
Det er meldt fint vær fra tirsdag,og skal være til den 5 mars....Holder innlegg oppdatert.Bare og komme seg ned fort som faen..Ronny