Chamonix

ronfreeride

Ny medlem
Chamonix
Sitter nå i Chamonix og det har snødd sykt mye i dag.Beste dagen ever...
Det er meldt fint vær fra tirsdag,og skal være til den 5 mars....Holder innlegg oppdatert.Bare og komme seg ned fort som faen..Ronny
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp