hjelp en snowboarder til bedre tanker :)

Sexylubben

Ny medlem
hjelp en snowboarder til bedre tanker :)
Hei

har stått på Snowboard så lenge jeg kan huske.

og nå er tiden inne for og kjøpe seg skiutstyr for og kunne lære unga mine å stå på ski, ei litt rolig frøken på 6 år og en rabiat gutt på 3år razz så pappa og mamma må kjøpe seg ski og være med barna i bakken smile

har såvidt vært innom twintip for 2-3 år siden, men følte ikke jeg fikk kontroll, skia jeg hadde var ikke retningsstabile, når jeg fikk litt fart begynte de og voble. var noen Mip ski

jeg er da en liten plugg på 183cm og 115kg med 43-45 i sko strl litt etter sko produsenten osv.

hvilken lengde er og anbefale for lek og morro i bakken med barna som også holder for pudder kjøring?

har en fetter som maser om topptur og pudder, men jeg må da ha ett par ski som er brukbare på alle områder, kanskje best i bakken og god på pudder men trenger ikke topptur binding osv om det ikke er hipp som happ mtp pris.

har jo skjønt att jeg må ha en heftig binding pga vekta.

kikka på xxl.no for og få en pekepinn

Salmon Rocker2 108
http://www.xxl.no/vintersport/alpin/alpinpakker/freeridesett-rocker-108-griffon-13/p/bp/1088773_b
ser jo ok ut og får mye positiv tilbakemelding mtp skal man bare ha en ski er denne noe og ha, men klart, de er vel betalt for og si det:p

er det kurant med stive støvler fra helvette? eller burde man ha litt myke?

så ja dere skjønner lunta, sleng ut alt som kan være nyttig av info jeg burde kunne/vite om slalom/twintip/freeride

kan man få i pose og sekk?

jeg liker og hoppe osv men aldri blitt god på hoppinga med boardet, liker og kjøre fort i bakken og puddersmile

Tillbaka
Topp