Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Till er som varit i chamonix,, är det svårt att fixa boende genom bostadsförmedlingarna när man väl kommer ner dit eller ska man fixa det innan man åker, har tänkt att åka dit i början av januari.
Det kan vara lurigt att hitta boende på plats, det brukar lösa sig för de flesta men risken för trångt och dyrt är överhängande.
Vi bodde lite utanför stan i en riktigt fräch lägenhet som ägs av en svensk kille och en engelsman. http://www.mb-experience.com/mbe_uk_home.html är hemsidan.
Vet inte om den redan är bokad, är den inte det kan det vara värt att ta den.
Akta dig för att göra sönder saker bara, det blir rätt dyrt...
6 sängplatser finns. Vi bodde 7 utan problem.