Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Champoluc 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredde00" data-source="post: 1042837" data-attributes="member: 144190"><p>Okej men det låter ju inte fel! Verkar som att boende inte brukar vara så svårt när man pratar med folk som varit där. Var bor ni någonstans? Ska börja maila runt lite. </p><p></p><p>Jag åker skidor och tanken är väl att försöka åka så mycket offpist/tura som möjligt. Jag har åkt mycket skidor men det har blivit betydligt mer pist än offpist så jag skulle vilja utvecklas utanför pisten. Annars tycker jag att det är grymt kul att få carva ordentligt i en nypreppad pist. Så jag känner att jag mer än gärna åker utanför så länge föret är okej och annars åker jag hellre i pisten. Lavinkurs tänkte jag gå i höst för att få lite mer kött på benen.</p><p></p><p>Jag skulle gärna vilja åka bil ner just för att kunna åka och handla eller kunna ta sig någonstans om det snöat på nått annat ställe. Såg att ni skulle åka riktgt tidigt. Hade tänkt att åka ner lite senare än så då jag har jobb och annat höst/vinterintresse som jag vill ägna lite tid på innan jag drar mig nedåt. Kanske någon vecka innan jul eller till och med efter jul om jag hittat ett jobb som tillåter det. Men just nu är saker ganska oklart.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredde00, post: 1042837, member: 144190"] Okej men det låter ju inte fel! Verkar som att boende inte brukar vara så svårt när man pratar med folk som varit där. Var bor ni någonstans? Ska börja maila runt lite. Jag åker skidor och tanken är väl att försöka åka så mycket offpist/tura som möjligt. Jag har åkt mycket skidor men det har blivit betydligt mer pist än offpist så jag skulle vilja utvecklas utanför pisten. Annars tycker jag att det är grymt kul att få carva ordentligt i en nypreppad pist. Så jag känner att jag mer än gärna åker utanför så länge föret är okej och annars åker jag hellre i pisten. Lavinkurs tänkte jag gå i höst för att få lite mer kött på benen. Jag skulle gärna vilja åka bil ner just för att kunna åka och handla eller kunna ta sig någonstans om det snöat på nått annat ställe. Såg att ni skulle åka riktgt tidigt. Hade tänkt att åka ner lite senare än så då jag har jobb och annat höst/vinterintresse som jag vill ägna lite tid på innan jag drar mig nedåt. Kanske någon vecka innan jul eller till och med efter jul om jag hittat ett jobb som tillåter det. Men just nu är saker ganska oklart. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Champoluc 14/15
Tillbaka
Topp