Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Champoluc 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Loviisss" data-source="post: 1046373" data-attributes="member: 143470"><p>Hej alla glada!</p><p>Jag har blivit erbjuden jobb på en skiduthyrning nere i Champoluc och tänkte bara kolla om jag är den enda tjejen som i så fall åker ner och gör en säsong? Tycker självklart att det är kul att hänga med killar men någon tjejkompis vill man ju också ha!</p><p>Jag älskar att åka offpist och gjorde en säsong i Val Thorens i vintras. Dock var det alldeles för mycket party i den byn och nu vill jag hellre bo i en mysig by och hänga med härliga människor!</p><p></p><p>Vi kanske ses i vinter :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Loviisss, post: 1046373, member: 143470"] Hej alla glada! Jag har blivit erbjuden jobb på en skiduthyrning nere i Champoluc och tänkte bara kolla om jag är den enda tjejen som i så fall åker ner och gör en säsong? Tycker självklart att det är kul att hänga med killar men någon tjejkompis vill man ju också ha! Jag älskar att åka offpist och gjorde en säsong i Val Thorens i vintras. Dock var det alldeles för mycket party i den byn och nu vill jag hellre bo i en mysig by och hänga med härliga människor! Vi kanske ses i vinter :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Champoluc 14/15
Tillbaka
Topp