Champoluc transfer?

Champoluc transfer?
Åk tåg och buss.
Från Turin är de busenkelt med tåg till Verres, sen buss upp till Champet.
Räkna dock med några byten och att bussen högst troligen inte matchar tågets ankomst, så de kommer ta tid, men kommer kosta typ 12-13 euro enkel.

Champoluc transfer?
Åk tåg och buss.
Från Turin är de busenkelt med tåg till Verres, sen buss upp till Champet.
Räkna dock med några byten och att bussen högst troligen inte matchar tågets ankomst, så de kommer ta tid, men kommer kosta typ 12-13 euro enkel.
Tackar

Då kollar jag via Omnio för tågen
Om det inte passar så kan man säkert hitta ett glas vin som kan passa för ställtiden

Champoluc transfer?
Tack
Verkar dock som de bara kör på helgerna.

Vi kommer fredag och åker tisdag så det lutar mot taxi då, billigt värre
Aha, som jag minns det var det mycket flexibla när vi åkte med dem. Men det var ju som sagt några år sedan. Men om det känns intressant skulle jag mejla och fråga, vi betalade då 300euro för minibuss med plats för åtta t.o.r. En perk var att man fick gratis taxitjänst i Champoluc under sin vistelse. Lycka till!

Champoluc transfer?
Tackar

Då kollar jag via Omnio för tågen
Om det inte passar så kan man säkert hitta ett glas vin som kan passa för ställtiden
Aha som de skrevs i tidigare trådar, Tågen verkar inte gå.
De billigaste är väl då kanske hyrbil om man är några, eller Uber från flygplatsen i Turin till Verres (Typ 140 euro) sen bussen upp om man vill spara lite pengar.

Champoluc transfer?
Hade också satsat på hyrbil om ni är 2 eller fler. Skaffa ett konto hos typ SAS Eurobonus så får man oftast bra priser hos alla dom stora hyrbilsföretagen. Enkelt och smidigt.

Tillbaka
Topp