Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
chey som vill börja åka park..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="beeea" data-source="post: 1002495" data-attributes="member: 133898"><p>Jag använde det helt slumpmässigt av vad vi skulle kunna kalla det, dialektal stavning, kom naturligt men tydligen betyder det ju lite mer än så! Chefligt. Men nog om det tycker jag, den som inte hade den blekaste lär ju ha fattat nu. Förövrigt så lär er av dessa pojkar! Hur coolt är det att dryga mot en ensam tjej här? Inte alls, ni lär inte få många brudar i den stilen</p><p></p><p>Tips o råd är fortfarande varmt välkommet, cheers</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="beeea, post: 1002495, member: 133898"] Jag använde det helt slumpmässigt av vad vi skulle kunna kalla det, dialektal stavning, kom naturligt men tydligen betyder det ju lite mer än så! Chefligt. Men nog om det tycker jag, den som inte hade den blekaste lär ju ha fattat nu. Förövrigt så lär er av dessa pojkar! Hur coolt är det att dryga mot en ensam tjej här? Inte alls, ni lär inte få många brudar i den stilen Tips o råd är fortfarande varmt välkommet, cheers [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
chey som vill börja åka park..
Tillbaka
Topp