Chockrosa eller mintgröna skidbrallor?

• Trådstartare Trådstartare joz
  • Start datum Start datum

joz

Ny medlem
Är det någon som vet var jag kan få tag på mintgröna eller chockrosa brallor???

oj läste fel det var visst mintgröna, men det är bara kolla runt på nätet till ex junkyard.se

Senast ändrad:
tack för svaren!men jag är väldigt petig med att det ska vara exakt rätt färg för jag har nämligen en jacka som dom ska passa till:P

joumbr sa:
tack för svaren!men jag är väldigt petig med att det ska vara exakt rätt färg för jag har nämligen en jacka som dom ska passa till:P
okej och varför inte lägga upp en bild på jackan eller länka den lite svårt annars kanske ?

va inte någon av mina bra ffs :)
hehe
haj

glömde att säga att jag är tjej,killbyxor kan funka men om ni hittar tjejbyxor vore det kanske ännu bättre!

westcoast_surfers sa:
joumbr sa:
okej och varför inte lägga upp en bild på jackan eller länka den lite svårt annars kanske ?

va inte någon av mina bra ffs :)
hehe
haj
ja,jag ska göra det hade jag tänkt:) tar en stund dock!dom gröna skulle jag kalla ärtgröna faktiskt :P dom rosa var helt ok!

16lfnzb.jpg

Så ser jackan ut,är dock lite dålig bild men men...Jag menar inte den starka gröna färgen utan den lite ljusare som nästan ser vit ut på bilden.Så några slags ljusgröna eller som den rosa på bilden.Om ni inte har ngt annat förslag?

de är ju kanske itne de bästa att beställa dem från internet då, då färgen ofta kan se ganska annorlunda ut i verkligheten. Mitt tipps är att kolla runt i affärer eller att kanske iaf kolla in om de har byxor av samma märke då man kanske kan få se hur färgerna de använder sig av ser ut. =)

Tillbaka
Topp