Claude Khyat Ciel o Logis

Oscarv

Ny medlem
har ett boende på g. ägaren heter Claude Khyat o agenturen "Ciel o Logis". undrar om det ä ngn som har hyrt av honom förut som vet hur det ä. läge? kvalitet på rummen? storlek? hur många får man in i en 3bädds studio? hör gärna av er så fort som möjligt!!

Tja, Jag var på väg att hyra av han förra säsongen med gjorde det inte för att det blev så dyrt.
Dom har lägenheterna i Cham sud, såg iallafall hans firma skylt på ett lägenhetshus i cham sud. Det såg ut att vara schysst, just bredvid footworks har jag för mig.

Han var hjälpsam som fan iallafall när jag mejlade och höll på, svarade direkt och nästan "tjatade" att jag skulle hyra av honom. Dom andra agencerna var mera "lay-back" om jag säger så.. om det är är bra eller dåligt vet jag inte. Men bra läge på lägenheterna var det.

Nu var jag kanske inte mycket till hjälp men jag svarade ändå.

Johan

Tja Claude är nog den dyraste snubben man kan hyra av i cham. Alla hans lägenheter ligger i sud. Fördelen med Claude är att han alltid har lägenheter för uthyrning...kanske beror på att dom är ganska dyra och ganska sunkiga eller va vet jag!?!?

Claude Khayat är en riktigt otrevlig, gubbsjuk och girig gubbe som enbart är ute efter att blåsa folk på pengar. Kräver som alla andra deposition, skillnaden är att han alltid hittar något fel och behåller deppen... Jag har bara dåliga erfarenheter av han, tyvärr! Men lycka till.

Tillbaka
Topp