Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Cmd The Wizard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cmdskis" data-source="post: 997147" data-attributes="member: 136944"><p>Kul att du är intresserad!</p><p>vi på cmd är riktigt nöjda med att dom inte alls har den känslan av att vara stora som man lätt kan få.</p><p>dom är testade i alla förhållanden och teamet ger tummen upp och feedbacken från skidtesterna </p><p>som vi varit på har också varit riktigt bra vilket känns kul.</p><p></p><p>alla butiker som vi finns i har kört skidorna, utom möjligen alpint. skidsport i åre är testcenter så där finns dom att prova.</p><p>alla dom borde kunna ge dig ett utlåtande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cmdskis, post: 997147, member: 136944"] Kul att du är intresserad! vi på cmd är riktigt nöjda med att dom inte alls har den känslan av att vara stora som man lätt kan få. dom är testade i alla förhållanden och teamet ger tummen upp och feedbacken från skidtesterna som vi varit på har också varit riktigt bra vilket känns kul. alla butiker som vi finns i har kört skidorna, utom möjligen alpint. skidsport i åre är testcenter så där finns dom att prova. alla dom borde kunna ge dig ett utlåtande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Cmd The Wizard
Tillbaka
Topp