Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Contour 1080p HD eller GoPro HD?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="clnorberg" data-source="post: 609095" data-attributes="member: 93636"><p>satt i exakt samma sits som du för en vecka sen men har nu beställt en contourHD 720p fast det va pga att jag fick ett rätt bra pris. dock tror jag inte du behöver 1080. pratade lite med en kompis som jobbar på expert och han tyckte att 1080 va lite overkill och att 720´n räcker gott och väl. han sa att 1080 behöver du princip bara om du ska spela upp klippen på typ 52" plasma eller dylikt. och om du köper 720 istället för 1080 så är du i samma prisklass som gopro.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="clnorberg, post: 609095, member: 93636"] satt i exakt samma sits som du för en vecka sen men har nu beställt en contourHD 720p fast det va pga att jag fick ett rätt bra pris. dock tror jag inte du behöver 1080. pratade lite med en kompis som jobbar på expert och han tyckte att 1080 va lite overkill och att 720´n räcker gott och väl. han sa att 1080 behöver du princip bara om du ska spela upp klippen på typ 52" plasma eller dylikt. och om du köper 720 istället för 1080 så är du i samma prisklass som gopro. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Contour 1080p HD eller GoPro HD?
Tillbaka
Topp