Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Contour 1080p HD eller GoPro HD?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KevinSalonius" data-source="post: 609098" data-attributes="member: 76177"><p>kollade på några videon som var filmade med gopro och contourhd och jag skulle verkligen ta en gopro ifall jag skulle vara du, med en contourhd så är det som att du skulle ha en vanlig videokamera vid hjälmen så man skulle inte se något av skidaren utan bara det som är framför (man skulle inte se några grabs eller något med den) och med goprons 170 graders lins så ser man allting som åkaren ser, tycker den är väldigt mycke bättre än en contourhd. så jag tycker du ska köpa en gopro =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KevinSalonius, post: 609098, member: 76177"] kollade på några videon som var filmade med gopro och contourhd och jag skulle verkligen ta en gopro ifall jag skulle vara du, med en contourhd så är det som att du skulle ha en vanlig videokamera vid hjälmen så man skulle inte se något av skidaren utan bara det som är framför (man skulle inte se några grabs eller något med den) och med goprons 170 graders lins så ser man allting som åkaren ser, tycker den är väldigt mycke bättre än en contourhd. så jag tycker du ska köpa en gopro =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Contour 1080p HD eller GoPro HD?
Tillbaka
Topp