Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Coolaste tricket
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Magnussss" data-source="post: 36820" data-attributes="member: 33715"><p>har nu suttit och läst igenom alla inläg och jag måste säga att jag e för vånad. jag menar alla snackar om sinna backflips och rodeo 5 och 7 jag menar hur många ger sig in för att testa på ett sånt trick? i och för sig kanske det inte är så svårt att lära sig om man har de rätta förutsättningarna</p><p></p><p>men slår en backflip med halv taskig landning en riktigt ut-tweakad, fet mutegrab neeee.. skulle inte tro det ett lätt trick att lära sig och ett trick man kan sätta säkert och fint!! </p><p></p><p>lenge leva mutegraben!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Magnussss, post: 36820, member: 33715"] har nu suttit och läst igenom alla inläg och jag måste säga att jag e för vånad. jag menar alla snackar om sinna backflips och rodeo 5 och 7 jag menar hur många ger sig in för att testa på ett sånt trick? i och för sig kanske det inte är så svårt att lära sig om man har de rätta förutsättningarna men slår en backflip med halv taskig landning en riktigt ut-tweakad, fet mutegrab neeee.. skulle inte tro det ett lätt trick att lära sig och ett trick man kan sätta säkert och fint!! lenge leva mutegraben!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Coolaste tricket
Tillbaka
Topp