Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ja första året var det så, alltså ett par år senEmilRosenberg sa:Coreupt produceras väl på Dynastars skidor? Och så lägger dom på annan grafik? Har jag hört iaf...
Priserna är ju fina men kvalitén är väl än så länge lite tveksam på de Coreupt modeller jag känt och klämt på. Årets Yard har ju t.ex. felslipade kanter i tipp och tail på de jag sett iaf.JL76 sa:ja första året var det så, alltså ett par år senEmilRosenberg sa:Coreupt produceras väl på Dynastars skidor? Och så lägger dom på annan grafik? Har jag hört iaf...
Nu har de egna modeller, har inte provat några av dem men vissa ser intressanta ut och priserna är ju trevliga.
PÅ detta svaret så kan vi diskutera sjukt många märken som har "kvalitets"problem inklusive Moment. Alla märken har nog något fel på någon sak om man skall vara petig. De Coreupt skidorna jag har servat, sålt har det faktiskt varit bra kvalité på.Broddan sa:Priserna är ju fina men kvalitén är väl än så länge lite tveksam på de Coreupt modeller jag känt och klämt på. Årets Yard har ju t.ex. felslipade kanter i tipp och tail på de jag sett iaf.
Sant! Försöker mer framhäva just vad som har varit problemet på de modeller av skidor jag faktiskt sett på. Har även känt och sålt Slasher och Pow och de har varit fina. Prisvärt märke då.Hasse_Lindborg sa:PÅ detta svaret så kan vi diskutera sjukt många märken som har "kvalitets"problem inklusive Moment. Alla märken har nog något fel på någon sak om man skall vara petig. De Coreupt skidorna jag har servat, sålt har det faktiskt varit bra kvalité på.Broddan sa:Priserna är ju fina men kvalitén är väl än så länge lite tveksam på de Coreupt modeller jag känt och klämt på. Årets Yard har ju t.ex. felslipade kanter i tipp och tail på de jag sett iaf.