Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
cork 180 - inte möjligt.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 428172" data-attributes="member: 20139"><p>jag har som sagt inte påpekat att det inte går att göra en 180 på snedden, bara ifrågasatt användningen av ordet "cork" för att beskriva det.</p><p></p><p>men det är väldigt kul med lite gensvar!</p><p></p><p>åter igen, den dagen jag ser någon som gör en 180 där han går ut upprätt, går snett i luften och sen kommer tillbaks ner på fötterna och landar upprätt är jag övertygad. för på era exempel av cork 180s så startar alla snett redan på kicken, för att sedan komma upp på fötterna.</p><p></p><p>kalla det bara 180, varför lägga vikt på att killen råkade ligga snett på kicken?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 428172, member: 20139"] jag har som sagt inte påpekat att det inte går att göra en 180 på snedden, bara ifrågasatt användningen av ordet "cork" för att beskriva det. men det är väldigt kul med lite gensvar! åter igen, den dagen jag ser någon som gör en 180 där han går ut upprätt, går snett i luften och sen kommer tillbaks ner på fötterna och landar upprätt är jag övertygad. för på era exempel av cork 180s så startar alla snett redan på kicken, för att sedan komma upp på fötterna. kalla det bara 180, varför lägga vikt på att killen råkade ligga snett på kicken? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
cork 180 - inte möjligt.
Tillbaka
Topp