Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Countdown 114
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 1198480" data-attributes="member: 46762"><p>Jag har ett par 114LTD som jag älskar över allt annat (med Shift-bindingar). Jag vet inte om det tillför så mycket, men för att vara en direktionell skida med styv tail så är det som sägs otroligt trevligt, enkelt och förlåtande. Jag säljer in dem till höger och vänster till folk som vill ha nya skidor. Den här typen av skida och vikten (LTD är nere på 1,8kg/skdian) för prislappen är helt absurt. De håller bättre än t.ex. DPS 112RP (chippar mindre), samma känsla i pist om de är välpreppade, bättre rocker, samma vikt men löljligt mycket billigare.</p><p></p><p>Om det är någon annan Down-älskare som vill ta över mina gamla CD3'or så är det bara att räcka upp handen... Jag kör hellre min Q-Lab när det ska gå fort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 1198480, member: 46762"] Jag har ett par 114LTD som jag älskar över allt annat (med Shift-bindingar). Jag vet inte om det tillför så mycket, men för att vara en direktionell skida med styv tail så är det som sägs otroligt trevligt, enkelt och förlåtande. Jag säljer in dem till höger och vänster till folk som vill ha nya skidor. Den här typen av skida och vikten (LTD är nere på 1,8kg/skdian) för prislappen är helt absurt. De håller bättre än t.ex. DPS 112RP (chippar mindre), samma känsla i pist om de är välpreppade, bättre rocker, samma vikt men löljligt mycket billigare. Om det är någon annan Down-älskare som vill ta över mina gamla CD3'or så är det bara att räcka upp handen... Jag kör hellre min Q-Lab när det ska gå fort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Countdown 114
Tillbaka
Topp