snowtigger
Ny medlem
Crans-Montana ?
Har någon varit och åkt i Crans-Montana i Schweiz ?
Hur är åkningen och snön ?
Är det någonting att rekomendera ?
Hur är åkningen och snön ?
Är det någonting att rekomendera ?