V vktor Medlem 2015-02-11 Crash Pants som passar med slimmade täckbyxor? #1 Hej! Undrar om någon använder Crash Pants (eller motsvarande) tillsammans med slimmade täckbyxor och kan ge tips på någon passande modell?
Hej! Undrar om någon använder Crash Pants (eller motsvarande) tillsammans med slimmade täckbyxor och kan ge tips på någon passande modell?
D Daniel-LAB Aktiv medlem 2015-02-11 Crash Pants som passar med slimmade täckbyxor? #2 Kolla Dainese. Nu använder jag inte slimmade täckbyxor, men crash pantsen är iaf så smidiga att de funkar att ha under jeans när man cyklar.
Kolla Dainese. Nu använder jag inte slimmade täckbyxor, men crash pantsen är iaf så smidiga att de funkar att ha under jeans när man cyklar.
V vktor Medlem 2015-02-11 Crash Pants som passar med slimmade täckbyxor? #3 Daniel-LAB sa: Kolla Dainese. Nu använder jag inte slimmade täckbyxor, men crash pantsen är iaf så smidiga att de funkar att ha under jeans när man cyklar. Klicka för att se resterande... Tack för tipset, låter helt klart som ett bra alternativ!
Daniel-LAB sa: Kolla Dainese. Nu använder jag inte slimmade täckbyxor, men crash pantsen är iaf så smidiga att de funkar att ha under jeans när man cyklar. Klicka för att se resterande... Tack för tipset, låter helt klart som ett bra alternativ!