Cross Skidtidning?

• Trådstartare Trådstartare JBO
  • Start datum Start datum

JBO

Ny medlem
Cross Skidtidning?
Är det bara jag som fått hem en cross skidtidning?

Ni som har det släng inte bort den som det vore en reklam tidning.
Den är riktigt bra man får även med en film =).

Cross Skidtidning?
samma här dudes. fast mer jibbbing skulle sitta kalas. :) nej, ska upp å repa hej.

Cross Skidtidning?
har också fått hem den, vet inte hur det är med er andra men jag misstänker att det har med min prenumeration på Åka skidor och göra.. Fick nämnligen sts alpresor katalog också här för ett tag sen..
Skojj med lite skid post i brevlådan ibland..

Cross Skidtidning?
Ähm.. Jag prenumererar inte på Åka Skidor,
men jag fick STS alpresor och crossblaskan jag med..
Kanske för att man va me i "crosstävlingen" här på freeride?
/Åk Lungt

Cross Skidtidning?
Ähum den skidfilmen som var med var inte alls risig, det var kanon om man tänker på att det är en reklamdistrubition. Riktigt grym, bra åkning.

Cross Skidtidning?
För att summera allt så tycker jag att Cross ska få fett me cred för den tidningen och filmen

Cross Skidtidning?
Jag utgick från att jag fick den för att jag anmälde mig som intreserad av att vara teståkare för jag fick en skit fräsh bok i höstas också. filmen var ju kanon, skönt att det inte var så mycket jibb, det räcker med det man tvingas på i alla andra filmer.

Cross Skidtidning?
har inte heller köpt en enda produkt av cross.. men som folk sa ovan så var även jag med i den där grejjen om teståkare.. så man vet aldrig, kan vara därifrån.. får överlag massa gratis tidningar hela tiden.. fått herr magasinen moore och slitz också av någon underlig anledning.

Tillbaka
Topp