Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
custom eller elit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bacca" data-source="post: 73092" data-attributes="member: 33707"><p>jag är inte envis jag är bara bäst. Ääh va faan.. man ska åka å vara glad.. </p><p></p><p>Men ibland kan man bli jävligt less på att kvaliten på snowboard grejer är så jävligt dåliga. Det gäller alla. Binningar spricker, boot blir mjuka. Brädorna är väl lite bättre iaf. Men under all kritik. Visst grejerna håller om man åker 2 veckor om år. Men mer håller dom fan inte för..</p><p></p><p>Eller så kanske jag ska sluta gnälla, men va fan ska man göra när det regnar ute å det inte finns något och göra..</p><p></p><p>Va glad åk bräda, bli lycklig...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bacca, post: 73092, member: 33707"] jag är inte envis jag är bara bäst. Ääh va faan.. man ska åka å vara glad.. Men ibland kan man bli jävligt less på att kvaliten på snowboard grejer är så jävligt dåliga. Det gäller alla. Binningar spricker, boot blir mjuka. Brädorna är väl lite bättre iaf. Men under all kritik. Visst grejerna håller om man åker 2 veckor om år. Men mer håller dom fan inte för.. Eller så kanske jag ska sluta gnälla, men va fan ska man göra när det regnar ute å det inte finns något och göra.. Va glad åk bräda, bli lycklig... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
custom eller elit?
Tillbaka
Topp