Custom eller Mission?

kika123

Ny medlem
Custom eller Mission?
Letar nu bindningar till nya brädan (Burton Custom)! Ska man satsa på customen eller missionen? Jag kör lika mycket pist som puder men även en hel del park!

Cheers

Custom eller Mission?
Tja... Vill du ha ett par Custom så har jag ett par i fint skick. Den gamla modellen med de stora spännerna! Storlek L, färg svart

Custom eller Mission?
Om jag var dig så skulle jag valt Mission.
Custom har tidigare gått sönder lätt, vet dock inte hur lätt förstörda dom är nu men jag tror Mission är ett bättre val faktiskt.
Mission har ju 5 i respons vilket är rätt lagom om du leker runt på berget!

Senast ändrad:
Custom eller Mission?
ja säger köp cartel el p1

Custom e en cartel me annan prislapp o de lider där efter.. lite mer plast.. lite mindre "back"

ja köpte ett par cartel 04 o kör me dom än.. underbart me toe-strap (alla har de iofs nu)

Custom eller Mission?
Okeej, men pengarna till cartel finns tyvärr inte:( Vad är dom egentliga skillnaderna mellan Custom och Mission? Är någon av de mer freestyle lr mer freeride än den andra?

Cheers

Custom eller Mission?
Du kan ju köpa de Cartel bindningarna som ligger på köp&sälj... 1,600:-
Jag köpte ett par Cartel i förrgår faktiskt =)

Custom eller Mission?
dom e lite mer förlåtande.. säger du hoppar ett stort hopp o inte landar 100% dom e mjuka nog att flexa så du har tid o rätta dig o inte skär samma sec som du får kontakt me marken.. samt e dom hårda nog att inte gå i sönder i första taget.. men va f*n.. burton bjuder på delarna iaf om nott knasar

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp