cykel folk?

cykel folk?
jag cyklar på en cykel. den är söt. den heter alf. den är röd och har små små hjul. puss på den ( trasig för tillfället, jag vill dö)

cykel folk?
jag cyklar endel, har två snodda cyklar, 1 damcykel av modell cresent (stavning) och en snodd barncykel, modell wanna-be mountainbike.. på den funkar varken växlar, bromsar eller nått annat heller, den har punka fram oxå.. men de duger jag cyklar ändå bara till affären..

cykel folk?
Jag cyklar på en barn cykel som ser typ utt som BMX. Skit rolig men just nu har jag inge styre o orkar inte fixa eftersom ja knappt cyklar

cykel folk?
vi är väl ett par stycken här på forumet som cyklar.
cyklade nyss på en specialized sx-trail kommer att cykla på en balfa bb7a från och med nästa vecka.

cykel folk?
jag cyklade, men var tvungen att sluta efter att jag blev bestulen på min cykel..:(

cykel folk?
jag har'n Diamondback jump comp dirt hoj, sen har jag beställt en wtp addict BMX också men det har inte kommit än ! :)

cykel folk?
Ja cyklar typ varje dag, antingen racer eller MTB. Jag har en kolfiber Nishiki racer å en gammal Nishiki MTB, hardtail och med stel framgaffel (för riktiga män dvs;)

//Axel

cykel folk?
yoo!

jag kör för det mästa downhill och freeride men lite dual eller 4X.

CYKEL: kona stinky 06, UMF DUNCAN 07.

om det är någon som är intresserad av en kona stinky 06 så kontakta mig så kan vi komma överens med ett pris som tillfredsställer oss båda!

mvh//
wolwerin
keep it real!

Tillbaka
Topp