cykel folk?

cykel folk?
Cyklar en hel del i skogen. Började med det nu i våras och det är riktigt härligt med hög fart på smala stigar. Skulle gärna prova DH, men saknar dom där ganska höga knölarna som man kallar berg.

Kör på en Gary Fisher sugar 4+. Den är kanon!

//Larsson

cykel folk?
DH-rejsar på en lättviktshoj
SantaCruzBullitDeemaxedition.jpg

Senast ändrad:
cykel folk?
kör lite av varje. åker på en giant acid ram men har sätit på andra delar som satt på en dirt som jag hade innan som var en gt moto

cykel folk?
Jag cyklar till skolan, nästan varje dag, på min mors Röda cykel.

Va det de ni ville veta???

cykel folk?
jag kör på en blå DBS äldre damcykel, den rullar fram o tillbaka från skolan varje dag och får sig en hel del andra turer på det också. den är stylad med ett freeride klistermärke på bakskärmen och en tomat på framskärmen.

cykel folk?
Cyklade mycket tills för en tid sedan då jag märkte att min cykel kommer att gå åt h*llevete om ja fortsätter köra på den, då tekniken blir bättre me åren så blir åkstilen större o hårdare...
Detta var dock dyrare än att köra cross, så ja inhandlade en sådan istället....
Har dock fått återfall och letar efter skottsäker hårdsvanns och röja omkring me i sommar..
Lirar då lite allt möjligt, ren dh tillåtter dock inte mina rejält begränsade likvida medel.

Lite burdust avslutar jag : H*TA alla j*vla b*gar som snor cyklar, må dom dj*vlarna dö en f*rbannat smärtsam död, snarast!

cykel folk?
Hej!

just nu cykla jag på 2 hojar men kommer att inskaffa 2 eller 1 till och då blir det väll en street hoj och en lite mer än en 4x hoj^^....
men kör för det mästa downhill och ibland 4x när jag känner för det och ska väll tästa på slope iår:P

den första hojen är en kona stinky 06...om det är någon som är intresserad så säljer jag den PRIS: bud...

mer bilder finns på: http://www.pixbox.se/pic_show_id10121517.html

och den andra hojen som jag kör lite mer downhill med, det är en umf duncan 07....jag kommer nog förhoppninsvis byta lite småsaker och under veckan ska jag lacka om den ^^

mer bilder finns på: http://www.pixbox.se/pic_show_id10874769.html

mvh//
wolwerin
peace

Senast ändrad:
cykel folk?
UMF Duncan e sååå fin!

Jag kör på en merida dirt kick nu, ska investera fullgung när jag har jobbat klart. kör väl mest lättare downhill i jarsebacken där vi håller på att bygga bana. alla är välkomna, mer info på jst.nu

cykel folk?
kör XC med min avanti competitor, blå o vit :)

+ till skolan på en mintgrön/rosa, tjugo år gammal herrcykel. den lyser upp bland cykelställen :)

Tillbaka
Topp