cykel folk?

cykel folk?
jag cyklar street å dirt i falun borlänge å andra ställen i bland jag har en estern bmx

cykel folk?
Just nu är det mest street, dirt och lite Ramphopp;p har en identiti dr jekyll och en giant acid nu, en banshee scream och en garyfischer phd på ingång;)

cykel folk?
The streets make me happy.
Kör street och dirt på en Odenbikes hugin bmx.
Kör DH på en Giant AC.
Transporterar mig med en Revell 450r (som är till salu för 7k).

www.hogizz.pixbox.se - där finns hojjarna och se om det skukle vara intressant :>

cykel folk?
jag har en väldigt fin cykel som är svart och har två hjul. den e fin och jag brukar cykla i gupp-eli-dupp med den!
(:S)

cykel folk?
Cyklar på en club roost, med 24or osv. Kör mest street, men även massa freerideåkning. drops, hopps osv.

cykel folk?
jag körde dirt/street och allt vad det var som fasen på min ns suburban, men har slutat sen några år... suget kommer tillbaka ibland dock, tex när såna här trådar å grejer kommer upp :)

nu blir det bara att jag cyklar till skolan på min dbs perfekt -79

cykel folk?
jag åker både downhill och dirt fast hinner aldrig med dirt nu förtiden och finns typ inge hopp här eller vet en dirt och den är läskig:(

så nu cyklar jag typ bara mest slope och dh på en cowan 05 med allt bytt och en garbanzo supreme typ 06:P eller kanske 07 eller jag venne:P hehe

cykel folk?
kör på en umf hardy 1a.. typ helt omgjord fast nu väntar jag på en ns suburban lime 08 från crs (chainreactioncycles.com)

cykel folk?
Jag cyklar dirt, street och lite freeride och DH.
Jag har en eastern bemma och snart en solid flair som kommer bli sjukt nice!

Tillbaka
Topp