Dachstein

Kokikola

Ny medlem
Dachstein
Är det någon som har varit i Dachstein? Hur ser det ut där, har hört att det är väldigt litet o ligger mitt ute i ingenstans.. Men det ska iaf gå o åka där. Eller??
Vill höra alla åsikter. Väntar spänt...
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp