dagens låt

juvas

Ny medlem
dagens låt
dagens låt:
the Kid - Baton Rouge

"skit ska skit ha, åt helvete åt helvete åt helvete åt helvete me allt.." stor poesi

dagens låt
spineshank - new disease.mp3 *från ski movie 2* "evidens of a higer being" hehe för dom som har sett den.. ja själv har sett den så jävla många gånger att ja kan den utantill! lätt den bästa skidfilmen nånsin...

dagens låt
Måste bara rekomdera Jocke Bobergs olika Remixar, killen verkar full med bra ideer... Ni kanske har hört någgra av dem på p3 på lördagar i programmet salva. Mycket sköna låtar...

dagens låt
Idag måste man bara rekommendera en gammal hjälte som dog för tre månader sen. Låten är från början gjord av Nine Inch Nails och musikvideon är nog den starkaste som gjorts.

Johnny Cash - Hurt

dagens låt
Hörde den låten för första gången för nån vecka sen. Riktigt bra. som vanligt med Cash.

Själv skulle jag vilja slå ett slag för:

Cherry poppin´ dadies - Zoot suit riot.
Eller en annan låt med samma skapare:
Butch the gay (glad) santa claus.

dagens låt
Skulle vilja föreslå ett av världens bästa band:

Sigur Rós - Svefn-G-Englar

Riktigt härligt soft musik, något som alla borde lyssna på.

dagens låt
Dag Vag - Du får aldrig nog

"..jag hör ett välkänt ljud, från en lägre longitud. Och när jag tittar ner en välkänd syn jag ser..."

dagens låt
Undrar om någon i forumet hört talas om den... men i alla fall. En fet partylåt (om man gillar salsa):

"Temba, Tumba y Timba" med Los Van Van från skivan:
Llego Van Van

dagens låt
Så här i juletider så finns det en sång som rockar mer än många andra! Nämligen; O helga natt- Carola eller Tommy Körberg (funkar båda två)

dagens låt
Allt med Red House Painters slår ALLT!
Jo, om inte Sun Kil Moon e där o nosar.
Men det är ju frontmannen i Red House Painters nya band..

Kolla upp det!

dagens låt
äntligen någon som nämner foo foghters.

Själv har jag fastnat för en låt som var ljud till en flashanimation:

Group X - bang bang bang.

Citat från låten, "you come home and you say: hasmir touch me down there i like that, idont think so annie.."

Helt enkelt för mycket.

Latin king, Cashen dom tas finns inte heller med ovan, slår ett slag för dem med...

Tillbaka
Topp