snaken Ny medlem 2004-02-14 dagens låt #161 ja tycker att ni ska ladda ner: superman 99 red ballon båda framförda av goldfinger. snaken
O orreman Guest 2004-02-16 dagens låt #162 alla låter med Philemon Arthur and the Dung! Speciellt Om ni tycker jag undviker er och Det femte hjulet
alla låter med Philemon Arthur and the Dung! Speciellt Om ni tycker jag undviker er och Det femte hjulet
stam_swe Ny medlem 2004-02-19 dagens låt #163 jag säger bara "sound of love" med Danko Jones den e riktigt bra!!
Jollen Ny medlem 2004-02-19 dagens låt #164 För dagen känner jag mig ganska elektronísk - nått med luften..... Pluxus - Agent tangent, skönaste låten sedan soundtracket till Giana Sisters, spelet, på c64.. Annars... Bad Religion - Part III. Live i Maj.. jippi.. typ pojkdröm!
För dagen känner jag mig ganska elektronísk - nått med luften..... Pluxus - Agent tangent, skönaste låten sedan soundtracket till Giana Sisters, spelet, på c64.. Annars... Bad Religion - Part III. Live i Maj.. jippi.. typ pojkdröm!
J juvas Ny medlem 2004-02-23 dagens låt #165 en passande låt som sammanfattar helgens förtäring av alkohol.. Mattias Alkberg BD - Fyllskalle "Säg det till mig Titta på dig själv Vilken fyllskalle det blev utav dig"
en passande låt som sammanfattar helgens förtäring av alkohol.. Mattias Alkberg BD - Fyllskalle "Säg det till mig Titta på dig själv Vilken fyllskalle det blev utav dig"
Dynamit Ny medlem 2004-02-26 dagens låt #175 "sedlighetsroteln - samhällets fiende" - riktig hiphop.. peace
flyingace Ny medlem 2004-03-07 dagens låt #182 Ryan Adams - Like the Twilight "Drunk and fucked up, like the twilight" Refrängen säger allt!
Dynamit Ny medlem 2004-03-18 dagens låt #187 äntligen är den här tråden aktuell igen.... "The Corals - dreaming of you" peace
G Gask Ny medlem 2004-03-18 dagens låt #189 motorisk afasi - en dag som denna motorisk afasi - parkbänksfilosofi mitt rop på hjälp är inte dagens låt utan förra årets låt:P
motorisk afasi - en dag som denna motorisk afasi - parkbänksfilosofi mitt rop på hjälp är inte dagens låt utan förra årets låt:P
Bult Ny medlem 2004-03-28 dagens låt #193 "Sort it out" med Ceasars Palace.´ ------------------------------------------------------------
V visomhatarsnowblades Ny medlem 2004-03-28 dagens låt #194 gillar ni tung big-air? då kommer ni älska denna : Kottonmouth Kings - Here we go again fundera inte ens, tanka den bara =)
gillar ni tung big-air? då kommer ni älska denna : Kottonmouth Kings - Here we go again fundera inte ens, tanka den bara =)
Dynamit Ny medlem 2004-03-28 dagens låt #195 "governor andy - hundra kilo" kul att den här topicen lever igen
fjolltraskfitta Ny medlem 2004-03-28 dagens låt #199 EBBA GRÖN- Die Mauer ...Vad ska du bli? funkar ju å.