Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Dags att byta ut mina Enforcer 93
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Niklas_salkiN" data-source="post: 1250330" data-attributes="member: 133681"><p>Precis samma känsla. Kör på ett par Nordica Dobermann Spitfire SC 165 när jag vill svänga snabbt. Men orkar inte släpa runt på dubbla uppsättningar alltid. </p><p></p><p>Brahma har jag sneglat på. Men gissar att de är lika ”tröga” i pisten som Enforcer 93. </p><p></p><p>Extrem Project 83 testade jag för många år sedan. Blev inte överväldigad. </p><p></p><p>Ett oväntat test var Rossignol Experience 83, också för många år sedan. De var sköna men känns lite tråkiga på nåt sätt. </p><p></p><p>Har även kikat på Head Monster, Atomic Vantage och Salomon QST med midja runt 85-88. Men ingen aning om de är skidorna jag söker. Får väl bli en skidtestarhelg nästa vinter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Niklas_salkiN, post: 1250330, member: 133681"] Precis samma känsla. Kör på ett par Nordica Dobermann Spitfire SC 165 när jag vill svänga snabbt. Men orkar inte släpa runt på dubbla uppsättningar alltid. Brahma har jag sneglat på. Men gissar att de är lika ”tröga” i pisten som Enforcer 93. Extrem Project 83 testade jag för många år sedan. Blev inte överväldigad. Ett oväntat test var Rossignol Experience 83, också för många år sedan. De var sköna men känns lite tråkiga på nåt sätt. Har även kikat på Head Monster, Atomic Vantage och Salomon QST med midja runt 85-88. Men ingen aning om de är skidorna jag söker. Får väl bli en skidtestarhelg nästa vinter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Dags att byta ut mina Enforcer 93
Tillbaka
Topp