kalle188
Ny medlem
Dags för dump i Alperna
ha rkommit nagra cm sno i byn nuBigAir sa:Vad skönt, jag åker ner till Bad Gastein om 2-3 veckor och verkade inte vara nå snö alls där. Hoppas det tokdumpar ända tills jag kommer![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ha rkommit nagra cm sno i byn nuBigAir sa:Vad skönt, jag åker ner till Bad Gastein om 2-3 veckor och verkade inte vara nå snö alls där. Hoppas det tokdumpar ända tills jag kommer![]()
wohoo! äntligenkalle188 sa:ha rkommit nagra cm sno i byn nuBigAir sa:Vad skönt, jag åker ner till Bad Gastein om 2-3 veckor och verkade inte vara nå snö alls där. Hoppas det tokdumpar ända tills jag kommer![]()
sa var inte orolig
Fett! Då behöver man inte oroa sig inför resan i januari då!EnderWiggin sa:Nu har snön kommit till Schweiz! Var i Verbier idag, och de hade säkert 30-40 cm ny pudersnö. Men utanför pisten fick man saklart fina jack och repor under skidor o bräda!
Dagsfärska bilder: http://www.kodakgallery.com/I.jsp?c=l6n4p2t.3ntuh5wl&x=0&y=-fd764y