Dags för nya pjäxor, nån som har några tips?

Smulad_kotte

Ny medlem
Tänkte köpa nya pjäxor nu inför vinter men e lite osäker på vilka jag ska välja, så ni e välkomna med tips=) kör mycket park men lite offpist o en del pist också. tänkte att man skulle slippe den berömda benhinne inflamationen i år. har funderat på typ, SPK pro model eller Dalbello Il moro..
e det nån som har nåt till övers hemma som passar på mina önskemål så e det bara höra av sej.

Mvh Sebbe

benhinnorna tar stryk vad man är kör med känns det som. själv har jag förra årets spk kaos, vilket inte är helt olika årets pro model, iaf inuti. trodde smärtorna skulle gå över när man köpte pjuxen men icke sa nicke. bästa ska tydligen va formgjutet har jag hört.

Tre ord! Dalbello IL moro!... skönare pjäxa får du leta efter!.. men prova runt lite vad som passar dina fötter bäst... :)

spring till alpingaraget så får du garanterat rätt pjäxor! att rekomendera pjäxor över nätet utan en upusats av uppgifter ä bara dumt!!

salomon kreation, dämpning i hälen för platta islandnigar. Hjälper mot onda benhinnor. Finns på stadium för 2400 om man är medlem :)

SPK är värdelösa att åka pist med.

Jag skulle satsa på dalbello eller full tilt. Båda har utbytbara tungar så man kan bestämma flex.

Tillbaka
Topp