Dags med frågeformulär!

Dags med frågeformulär!
Drakbabis sa:
Skulle kanske inte vara fel med en kommentarruta som hänger ihop med åkområden också, om man ska säga ungefär hur mycket man åker på varje ställe och så. Sedan kanske man skulle kunna sätta bockrutor där istället och ta bort allround alternativet, så är det bara att kryssa i de rutor där man åker?
Fixat!

Dags med frågeformulär!
Ja, jag tänker hela tiden... Har förövrigt din prototyp som skrivbordsunderlägg nu, om man skulle komma på något plötsligt.

Dags med frågeformulär!
Drakbabis sa:
Ja, jag tänker hela tiden... Har förövrigt din prototyp som skrivbordsunderlägg nu, om man skulle komma på något plötsligt.
Grymt! design är ju liksom helt omgörlig också, går ju att får det att se ut nästan hur man vill med bilder osv...

Dags med frågeformulär!
Aa jag såg det. Hade varit grymt om du hade lagt ut den för den verkar sjukt bra.

Dags med frågeformulär!
NFA sa:
Aa jag såg det. Hade varit grymt om du hade lagt ut den för den verkar sjukt bra.
Ja precis, än så länge så finns det inget jättestort intresse hos freeride att gå vidare med den men jag har mailats lite med johan och han tycker det ser bra ut men har inte riktigt tid just nu...

Dags med frågeformulär!
Jag har funderat lite på ekonominivåerna, där det står Lidl-billigt osv. För vissa kanske lidl-billigt ligger på 5 000 spänn, medans för andra bara 2 000 osv. svårt att veta vad man egentligen har för budget då.

Istället göra en rullista, med 1 000 kronorsintervaller. Jag menar, 1 000 kr kan inte vara något annat är 1 000 kr. Och därmed blir det inga missförstånd.
Exempel:

Min budget ligger på ungefär:

- 1 000 kr
2 000 kr
3 000 kr
4 000 kr
5 000 kr
6 000 kr
7 000 kr
8 000 kr
9 000 kr
10 000 kr +

Dags med frågeformulär!
Räcker det inte med t ex:

- 2000 kr
2-4000 kr
4-6000 kr
6-8000 kr
8-10000 kr
10' -> ännu mer penning

Risk att dropdown-listen blir så lång med alla intervaller med. Kan man lägga 8000 på skidor kan man säkert lägga 9000 också, så varför inte klumpa ihop dem.

Bara en tanke...

Edit: CustomX, grymt bra jobbat i övrigt. :)

Senast ändrad:
Dags med frågeformulär!
Den blir ju ungefär så lång som jag skrev den. Men CustomX får säga sitt också, men jag tycker inte det är riktigt bra att klumpa ihop så mycket,

jag betalde ca 4 500 för mina skidor jag köpa för ett tag sedan, och jag hade aldrig kunnat betala mer än det. En intevall på 2 000 spänn är ganska mycket.

Senast ändrad:
Dags med frågeformulär!
hmm jag vet inte riktigt tror att det blir svårt att att göra en dropdown... men ja varför inte..

annars kan vi ju göra som med allt annat en kommentarruta till, där man kan svkriva mer exakt...

ps. jag betalade 8k för min bräda ooch 2,5k för bind 3,4k för skor... usch va mkt det blev när man slår ihop det...

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
tach ralph!

Tillbaka
Topp