Dakine Vertex finns inte i Norrköping?

Bizz

Medlem
Tänkte köpa en ny ryggsäck till vintern och efter att läst recensioner verkar det som att vertex passar bäst om man inte åker snowboard utan endast skidor, och vill slippa onödiga remmar.
Tyvärr verkar det som att varken stadium, inter sport eller team sportia har den, åtminstonde inte här i Norrk. Så vad jag undrar är om någon av de andra Dakine modellerna är värda att kolla på, eller om någon vet var närmsta återförsäljare av vertex finns. Sthlm vet jag men det känns aningen långt bort.

Kolla med naturkompaniet i Linköping. Den finns iaf med på Naturkompaniets websida så har du lite tur så tillhör den nån sorts standardsortiment (vilket inte är helt osannolikt eftersom den har annonserats flitigt i naturkompaniets olika reklambilder i diverse skidtidningar).

Prova en Osprey Switch 25+5 istället, en grym modell som bl.a Pelle Lång har varit med att design:a!!!
Påminner om en BCA-modell som dök upp för ett par år sedan, men grymmare!
Går att få sin vätskepåse´s slang integrerad i bär-remmen, sweet...slipper tugga på munstycket!

Steff

TobbeLinke tack för tipset, jag beställde den från deras internetsida. Kommer nog lagom till jul.

Tillbaka
Topp