Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dalbello id som blivit formad åt fel håll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eskas" data-source="post: 1196943" data-attributes="member: 39743"><p>Jag ser inte några problem med att forma om innerskon, då Intuition ska klara av att formas om flera gånger. Man kan antingen värma om dem med en strumpa fylld med ris, som man värmer i micron. Eller så slår man på ugnen på ca 100C och låter dem stå där i ca 10 min. Fixa en tåhätta genom att klippa av topparna på ett par gamla strumpor och sätt på båda strumptopparna på foten innan du sätter på dig din skidstrumpa. Om du vill ha ytterligare utrymme kring knölar då kan du exempelvis köpa möbeltassar på biltema och sätta på knölarna.</p><p></p><p>[URL unfurl="true"]https://www.powder.com/gear-locker/gear-hack-how-to-cook-your-liners-in-an-oven/[/URL]</p><p></p><p>Tänk på att inte knäppa pjäxorna så hårt och observera att de i länken jag skickat anger gradantalet i fahrenheit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eskas, post: 1196943, member: 39743"] Jag ser inte några problem med att forma om innerskon, då Intuition ska klara av att formas om flera gånger. Man kan antingen värma om dem med en strumpa fylld med ris, som man värmer i micron. Eller så slår man på ugnen på ca 100C och låter dem stå där i ca 10 min. Fixa en tåhätta genom att klippa av topparna på ett par gamla strumpor och sätt på båda strumptopparna på foten innan du sätter på dig din skidstrumpa. Om du vill ha ytterligare utrymme kring knölar då kan du exempelvis köpa möbeltassar på biltema och sätta på knölarna. [URL unfurl="true"]https://www.powder.com/gear-locker/gear-hack-how-to-cook-your-liners-in-an-oven/[/URL] Tänk på att inte knäppa pjäxorna så hårt och observera att de i länken jag skickat anger gradantalet i fahrenheit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dalbello id som blivit formad åt fel håll
Tillbaka
Topp