Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Damskidor Rossi?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 150991" data-attributes="member: 12483"><p>Dom säljs för 160 EUR nere i Tyskland just nu så jag tror ärligt att det är en synnerligen ordinär nybörjarskida. Låt den vara!</p><p>Om lilla damen nu är en så kompetent åkare som som du låter antyda så ska du nog satsa på ett par mer avancerade lagg, t ex slalomcarvers i prisklassen 5000:- och uppåt. </p><p>Längden 146 känns kort för allmänt bruk i vanliga hemmabackar. Lägg på 5 cm.</p><p>...stort ämne som sagt.</p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 150991, member: 12483"] Dom säljs för 160 EUR nere i Tyskland just nu så jag tror ärligt att det är en synnerligen ordinär nybörjarskida. Låt den vara! Om lilla damen nu är en så kompetent åkare som som du låter antyda så ska du nog satsa på ett par mer avancerade lagg, t ex slalomcarvers i prisklassen 5000:- och uppåt. Längden 146 känns kort för allmänt bruk i vanliga hemmabackar. Lägg på 5 cm. ...stort ämne som sagt. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Damskidor Rossi?
Tillbaka
Topp