Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Definitioner?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngaMartaNilssonFrideborg" data-source="post: 8336" data-attributes="member: 14587"><p>Jag vill påstå att det som diskuteras här är inte en, men Två saker samt huruvida det ena utesluter det andra. </p><p></p><p>Påstående:</p><p>Är man en brant djävel på berget så intar man sitt dagliga Delirium medelst SUGRÖR och allsköns tillbehör, och tvärtom , är man en RIKTIGT BRANT OCH HAL DJÄVEL I BAREN då är man förmodligen full med skit(snack) vad det gäller aktiviteter på BERGET.</p><p>Empirisk studie:</p><p>Efter att ha försatt mig själv i situationer där arten av mina handlingar gjort att jag förtjänat ovanstående epitet, omväxlande av den ena, omväxlande av den andra typen (iförd den rosa ledartröjan, red"s anm.), samt däremellan snabbt växlat, ibland inom loppet av endast ett fåtal timmar, kan jag presentera en </p><p>Slutsats:</p><p></p><p>EN FÖRENING AV DESSA HANDLINGAR/EPITET ÄR INTE BARA MÖJLIG, DE EXISTERAR I EN I HÖGSTA GRAD NÖDVÄNDIG SYMBIOS, DÄR DET ENA KRÄVER DET ANDRA FÖR ATT EXISTERA, FÖR ATT UPPNÅ NIRVANA. </p><p></p><p>Ett visst rus kan uppnås om endast en ingrediens står att tillgå, ibland hjälper det om man överdoserar kraftigt, men för att vara BRANT en längre tid krävs en rejäl mix av BERG/BAR, det visste redan den Gamle Elan.</p><p></p><p>"Summa summarum så är det så att brantåkare är den skidåkartyp som man vill åka skidor med. Som provar nya saker, hänger med på nya grejer och vill utvecklas."</p><p></p><p>Vill inflika till Herr Rangnar här att BRANTÅKARE KAN va den skidåkartyp man vill ha bredvid i baren, som visar en nya smaker och har full koll på var man kastar paraplyer och sugrör och som alltid hänger med på en bar underkropp och visar en nya ställningar.</p><p></p><p>(undertecknad är numera Fischersponsrad Hattvältare)</p><p></p><p></p><p>Check!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngaMartaNilssonFrideborg, post: 8336, member: 14587"] Jag vill påstå att det som diskuteras här är inte en, men Två saker samt huruvida det ena utesluter det andra. Påstående: Är man en brant djävel på berget så intar man sitt dagliga Delirium medelst SUGRÖR och allsköns tillbehör, och tvärtom , är man en RIKTIGT BRANT OCH HAL DJÄVEL I BAREN då är man förmodligen full med skit(snack) vad det gäller aktiviteter på BERGET. Empirisk studie: Efter att ha försatt mig själv i situationer där arten av mina handlingar gjort att jag förtjänat ovanstående epitet, omväxlande av den ena, omväxlande av den andra typen (iförd den rosa ledartröjan, red"s anm.), samt däremellan snabbt växlat, ibland inom loppet av endast ett fåtal timmar, kan jag presentera en Slutsats: EN FÖRENING AV DESSA HANDLINGAR/EPITET ÄR INTE BARA MÖJLIG, DE EXISTERAR I EN I HÖGSTA GRAD NÖDVÄNDIG SYMBIOS, DÄR DET ENA KRÄVER DET ANDRA FÖR ATT EXISTERA, FÖR ATT UPPNÅ NIRVANA. Ett visst rus kan uppnås om endast en ingrediens står att tillgå, ibland hjälper det om man överdoserar kraftigt, men för att vara BRANT en längre tid krävs en rejäl mix av BERG/BAR, det visste redan den Gamle Elan. "Summa summarum så är det så att brantåkare är den skidåkartyp som man vill åka skidor med. Som provar nya saker, hänger med på nya grejer och vill utvecklas." Vill inflika till Herr Rangnar här att BRANTÅKARE KAN va den skidåkartyp man vill ha bredvid i baren, som visar en nya smaker och har full koll på var man kastar paraplyer och sugrör och som alltid hänger med på en bar underkropp och visar en nya ställningar. (undertecknad är numera Fischersponsrad Hattvältare) Check! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Definitioner?
Tillbaka
Topp