Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Definitioner?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Benka" data-source="post: 8345" data-attributes="member: 13860"><p>Det har väl kommit av sig lite i detta forum.</p><p>Det var ju inte hur vida RR och gnu skulle kunna omvandla orden bar underkropp till ett ord barunderkropp, vilket är ett ord som jag inte hittat i salo.</p><p>Då jag själv är av den mening att en bar underkropp är ett mycket trevligt inlägg under en kväll i Hattens tecken. Är väl själv en nyttjare av detta trix, men det är klart en tillfullo lärd mästare är man ju inte...hör ju heller inte hit.</p><p></p><p>Men hurruvida en Brantåkare, av dignitet, skall behärska detta trix är jag klar över ty detta är ju en av de grundvalar Brantåkar konsten vilar på. de andra är ju: Stor kunskap om Eldningstrix, Stor eller god kunskap om kvinnors anatomi, mycket god kunskap om hur en öl på bästa sätt skall förtäras samt kunskap om hur en skida på bästa sätt skall kantas i och utanför de preparerade områdena.</p><p>Då en viss mångd socialkompetens spelar in är ju ett själklart kriterium. Då det finns Skidåkare som saknar detta eller som skiter i detta gör ju att det går att skilja en skidåkare ifrån en Brantåkare. </p><p>Detta visar ju att alla brantåkare följdaktligen är skidåkare men utav en högre rang.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Benka, post: 8345, member: 13860"] Det har väl kommit av sig lite i detta forum. Det var ju inte hur vida RR och gnu skulle kunna omvandla orden bar underkropp till ett ord barunderkropp, vilket är ett ord som jag inte hittat i salo. Då jag själv är av den mening att en bar underkropp är ett mycket trevligt inlägg under en kväll i Hattens tecken. Är väl själv en nyttjare av detta trix, men det är klart en tillfullo lärd mästare är man ju inte...hör ju heller inte hit. Men hurruvida en Brantåkare, av dignitet, skall behärska detta trix är jag klar över ty detta är ju en av de grundvalar Brantåkar konsten vilar på. de andra är ju: Stor kunskap om Eldningstrix, Stor eller god kunskap om kvinnors anatomi, mycket god kunskap om hur en öl på bästa sätt skall förtäras samt kunskap om hur en skida på bästa sätt skall kantas i och utanför de preparerade områdena. Då en viss mångd socialkompetens spelar in är ju ett själklart kriterium. Då det finns Skidåkare som saknar detta eller som skiter i detta gör ju att det går att skilja en skidåkare ifrån en Brantåkare. Detta visar ju att alla brantåkare följdaktligen är skidåkare men utav en högre rang. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Definitioner?
Tillbaka
Topp