del i làgenhet i verbier finnes

annao

Ny medlem
del i làgenhet i verbier finnes
Jag ska àka hem fràn verbier den 22feb och letar dàrför efter en tjej som vill ta över min del i en lägenhet som jag delar med tvà andra tjejer (svensk+tysk). Làgenheten ligger centralt och bra, ca 15min fràn Place Centrale. Hyran àr pà 4200kr/mànad och vi har den fram till den 30april.
Med vànliga hàlsningar
Anna Ohlsson
 
Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp