Dela boende Chamonix 14/15

isabellaendre

Ny medlem
Heej!
Vi är två 20åriga tjejer som har fått tag i en lägenhet för 3-4 personer i Chamonix och söker därför en eller två roliga typer att dela lägenhet med. Hör av er om ni är intresserade!
Kram

Tjena! Utfall att ni inte fyllt platsen än så är jag19 år och kommer från Stockholm, älskar skidor och är en allmänt glad person. Har ni något ledigt så hör gärna av er! :) /Nelly

Hej Isabella! Jag skrev ett svar i din gästbok, men kom på nu att man kanske inte får en notis om det. Jag skrev i alla fall att jag också letar folk att bo med och att du gärna får höra av dig så att vi kan prata om vintern. Lättast är nog att skriva på facebook, jag heter Oscar Walde. Vi hörs! :)

Låter intressant? Till vilket pris och vilken standard? Vill ha boende för hela säsongen, gärna tidigt redan i december.

Tja Isabella! Om platsen fortfarande finns kvar är jag absolut intresserad. Jag är en kille på 19 år från Stockholm. Letar boende för vintern som kommer (hela säsongen). Ni kan kontakta mig här eller FB om det finns en ledig plats så kan vi diskutera lite detaljer :D

// John Rönnlöv

Hejsan! Jag är också intresserad av att hänka, så ifall det fortfarande finns en plats över så får ni gärna kontakta mig här eller på facebook.
MVH Olivia Westlund, 19

Tillbaka
Topp